|
|
E-meeting Traunreut 2003
Po první loňské návštěvě, se kterou byli kolegové velmi spokojeni, jsem se
letos do Traunreutu vydal také, a to se synem Honzou a kolegou Františkem
Macháčem. Ten to pojal m.j.
také jako "studijní cestu" - jelikož je už několik let hlavním organizátorem
Jeti Model Meetingu, zajímalo ho, jakým způsobem jsou organizovány tyto akce u
našich sousedů.
|
Naše výprava včetně hlavní části letového parku - zleva Martin Dietl,
Lojza Raffaj, František Macháč a Staňa Valnoha, dolní řada Honza Dietl.
|
Hned v pátek večer došlo k modelářské tragédii. Nádherný a realisticky
létající Mig-29 Martina Hoellera nebyl schopen vybrat klesání
do nízkého průletu a doslova se rozprskl po dráze Zweckhamského letiště.
21:25:38
Vzpomínkový videoklip demonstruje realisticky letový projev Migu.
Model má před sebou posledních 50 sekund své existence.
|
|
|
21:26:28
Mig-29 nasazuje na svůj poslední průlet.
Na fotoaparátu mám nastaveno sekvenční focení, rychlost je uváděna cca 2
snímky za sekundu. Snažím se sledovat průlet modelu. |
21:26:28
Takže tohle je záběr asi 0,5 sekundy po předcházejícím snímku. Model je
10 - 15cm nad dráhou a tragédie je neodvratná.
Na kvalitě snímku se podepsal směr průletu od západu, kdy první snímek
sekvence byl exponován proti jasné obloze.
Všimněte si polohy plovoucí VOP, pilot měl v tuto chvíli prý již naplno
přitaženo.
|
|
|
Všichni přihlížející jsou v šoku. Zdrcený pilot padá na kolena a odhazuje
vysílač. Z krásného stroje teď zbylo jen pár třísek, klubko drátů a
elektroniky.
|
Rozbor havárie, kde pomohl snímek těsně před dotykem se zemí,
ukázal, že na velmi rychlém modelu se ani 10kg servo nemusí vyrovnat
s pravděpodobně nevhodným řešením plovoucí VOP a jejího náhonu.
|
|
Aby toho nebylo málo, tak Franz Schmid ještě poškodil svůj fungl nový
Sopwith Pup, snad prý na rušení. Jelikož měl stejný kanál jako
já, tak jsem se do vzduchu už nijak nehrnul. Dalším rozbitým modelem se stal
polystyrénový Hercules, kterého jeho pilot zavěsil na blízké
smrky - osudnou se mu stala cesta z větví dolů.
Po překvapivě teplé noci nás vzbudili první bzučící nedočkavci, jak už to tak
obykle bývá. Kolem desáté hodiny se rozjela registrace pilotů. Na briefingu jsme
byli velmi mile překvapeni překladem do češtiny, který byl o to cennější, že
čeština samotného zakladatele klubu Waltera Hampla očividně nebyla jeho rodným
jazykem.
|
Krásný námořní dvouplošník Swordfish s funkčím
odhozem torpéda přivezl Mike Payne z Británie. Předloha se proslavila při honu
na německou bitevní loď Bismarck.
|
|
|
Efektní povrchovou úpravu včetně patiny měly modely čtyřstovkové modely
(patrně z českých stavebnic) Uwe Forstera a Ludwiga Ingerla.
|
|
Letový den proběhl v naprosté pohodě. Neznám místní elektroleteckou scénu,
ale myslím, že lze říct, že hvězdy zářily a nezklamaly. Ať už to byl Klaus
Seidel se svou ultralehkou S.E.5a se kterou předváděl
neuvěřitelné kreace, nebo Christian Hoffmann se svými "rourami" (ale i vrtulovým
Me209) které vodil po
nebi s neuvěřitelnou elegancí a působivostí, a pochopitelně
v neposlední řadě Franz Schmid opět s obřím modelem, tentokrát to byl
nový Klemm 35.
Ale aby to nevyznělo, že zářily jenom hvězdy. Bylo by toho totiž
k vidění opravdu hodně i bez výše zmíněných "hvězd", což je, myslím, patrné
z fotografií.
Deperdussin Course Rudi Pichlera má dokonce funkční model
rotačního motoru.
|
|
|
Renault - Caudron C670 Helmuta Wenzla byl představen až
v neděli a málem jsme jej propásli.
|
|
|
K takovému modelu, jako je HS-132 Christiana Hofmanna, není
třeba moc dodávat. Snad jen to, že ve vzduchu vypadá neméně dobře a pilot jej
dokáže předvést velmi působivě.
|
|
|
Klaus Seidel opět předváděl skvělé letové vlastnosti své S.E.5a.
V sobotu
dokonce nebojácně odstartoval do sílícího větru před blížící se bouřkou.
|
|
|
Knight Twister Stani Valnohy a Spitfire Mk.IIa
Lojzy Raffaje.
|
|
|
A o tom, že se parádní stroje nevyskytovaly jen ve vzduchu, ale i na
parkovišti, svědčí tento snímek.
|
Diváků bylo v sobotu dost a v neděli ještě více. Ono je asi opravdu
jednodušší uspořádat takovou akci jako dvoudenní, když ji pořádáte na vlastní
ploše a lavičky pro diváky, chata s kuchyní a výčepem jsou trvalou součástí
areálu.
A jak se dařilo nám? Myslím, že jsme se v poli startujících neztratili a
také naše modely vše přežily bez úhony (mnohdy je jen toto velký úspěch). Přes
mírně rozpačité začátky (Staňa se postaral o všeobecné veselí, když při prvním
letu se svým Triplanem ztratil nejprve jedno kolo a posléze i vrtuli, já jsem
měl zase při prvním letu trochu problém s udržením směru) se lety dařily a
naše modely budily zájem i na stojánce. Největší pozornost budil zřejmě Lojzův
Spitfire a Františkův Lysander.
Odjížděli jsme (alespoň já se synem a Františkem) v neděli kolem půl
druhé, program v tu dobu ještě stále probíhal, s velmi příjemným
pocitem z krásně prožitého víkendu a přátelské atmosféry, které se nám
dostalo.
A ještě pár obrázků na závěr ...
Tabulka modelů
Modely jsou řazeny podle hmotnosti, sestupně.
Upozornění: Uvedená tabulka nemusí obsahovat kompletní
seznam modelů přihlášených na tuto akci. Vyhrazujeme si právo vyřadit informace
o modelech, které ne zcela zapadají do charakteru těchto stránek. Na druhé
straně si vyhrazujeme právo toto právo nevyužít ;-)
Model |
Rozpětí |
Hmotnost |
Motor |
Převod |
Vrtule |
Akku |
Pilot |
Klemm 35 |
5200 |
22,00 |
Torcman 685 |
Torcman |
32 x 21 |
2 x 30 x 3000 Sanyo |
Franz Schmid |
Boeing 727 |
3050 |
9,50 |
2 x HP 220/30 P4 |
|
Deiss DF 100 mm |
? x 2400 Sanyo |
Charlie Binder |
Renault-Caudron C670 |
2760 |
9,00 |
2 x Ultra 3500/8 |
|
14 x 10 |
28 x 3000 CR |
Helmut Wenzl |
Junkers D1 J4 |
2560 |
8,50 |
Aveo x 1412/Y5 |
5,06:1 Eigenbau |
24 x 10 |
30 x 2400 |
Andreas Zitz |
Me 163 Komet |
1850 |
6,60 |
Ultra 3500/8 |
|
15 x 10 |
32 x RC 1700 |
Matthias Aigner |
Grob G 109 |
3530 |
6,51 |
Geist |
Synchro Gear 2500 |
15 x 10 |
22 x ? |
Florian Schutzius |
Bf 109 G6 |
2000 |
6,00 |
Ultra 3500 |
2:1 Zimmermann |
24 x 14 |
36 x 2400 RC |
Christoph Meindl |
Klemm 20 |
2600 |
5,80 |
HP 355/40/6 |
2,66:1 Holländer |
18 x 10 |
30 x 1700 SCR |
Walter Schmied |
Piper J3 Cub |
2280 |
5,80 |
Mega RC 4130-2P |
|
16 x 8 |
24 x N1900 SCR |
Alois Raffaj |
Do 128 |
2400 |
5,60 |
2 x Viper 700 Neo |
Viper 4.1 |
14 x 6 |
16 x 3300 GP |
Wilfried Theuerlein |
Me 262 |
2000 |
5,60 |
2 x Ultra 930/6 |
|
2 x DS 51 |
32 x 2400 |
Christian Hoffmann |
Henschel HS 132 |
1560 |
5,60 |
HP 355/37/5 |
|
Amacker 120 mm DF |
? x 3300 GP NimH |
Christian Hoffmann |
Super Skybolt |
1410 |
5,31 |
Ultra 1200 |
Intro Gear 2:1 |
12 x 10,5 |
22 x 2000 |
Gisbert Schutzius |
Spitfire Mk II |
1800 |
5,30 |
A x I 4130-22 |
|
18,5 x 12 |
24 x 1900 Sanyo |
Alois Raffaj |
Me 209 |
1560 |
5,05 |
Ultra 3450 |
|
16 x 10 Menz |
24 x 2400 |
Christian Hoffmann |
Vagabund Doppeldecker |
1600 |
4,95 |
HP 290/40/8 |
|
14 x 7 Dreiblatt |
14 x 2400 |
Heitzer Georg |
Bellanca Citabria |
2500 |
4,90 |
Lehner 2240 |
Reisenauer 4:1 |
22 x 8 |
30 x 1700 |
Franz Schmid |
Do 328 Jet |
2200 |
4,80 |
2 x Ultra 930/6 |
|
Eco Fan Pro Wemotec |
20 x 2400 Sanyo |
Wilfried Theuerlein |
Klemm 35 |
2080 |
4,30 |
Plettenberg 320/40-8 |
|
13,5 x 8 |
20 x 2000 RC |
Hubert Fehenberger |
BFW M 20 |
2100 |
4,15 |
Speed 700/ 12 V |
2:1 Belt |
13 x 5 |
16 x 2400 |
Günter Teichert |
Fw 56 Stösser |
2200 |
4,00 |
Ultra 1600/8 |
2:01 |
18 x 10 |
24 x 2400 |
Josef Hölzl |
F4U Corsair |
1850 |
4,00 |
Ultra 2000/5 |
Kruse Synchro G |
18 x 10 |
24 x RC 1700 |
Matthias Aigner |
Fokker DVII |
1550 |
4,00 |
Newtor 2712 |
|
17 x 6 |
20 x 2400 RC |
Uwe Bremer |
Vagabund Doppeldecker |
1600 |
3,80 |
Ultra 1600/6 |
2:1 Synchro Gear |
15 x 8 |
18 x 2400 RC |
Josef Endsbiller |
Rafale C |
? |
3,80 |
Aveox 1409/2y |
|
90 mm Fan Eigenbau |
24 x 3000 |
Adam Figiel |
Junkers J1 Blechesel |
2020 |
3,59 |
Hacker B50-115 |
? yes |
13 x 8 |
16 x 3300 GP |
Günther zenkert |
Ju 288 V5 |
2050 |
3,52 |
Speed 600 |
2,4:1 |
14 x 8 |
16 x 2400 Sanyo |
Günther Zenkert |
Fairchild PT 19 |
1650 |
3,50 |
Speed 700 Neo |
2,5:1 |
12 x 6 |
14 x 2400 |
Anrdreas Virus |
E-Raptor |
1300 |
3,50 |
HP 300-24-13 |
|
Rotor 130 cm |
24 x 2400 |
Michael Rackow |
El Bandito RG |
1230 |
3,37 |
HP 220-30A4SP4 |
|
DS 51-3ph |
22 x 3300 NimH |
Ralf Dvorak |
El Bandito II |
1230 |
3,34 |
HP 220/30A4SP4 |
|
DS51-3ph |
22 x 3300 GP |
Ralf Dvorak |
Albatros L 39 |
1290 |
3,28 |
Ultra 930/6 |
|
TW 100 by Jens Deiss |
14 x 2400 |
Günter Teichert |
Tiger Moth |
1450 |
3,10 |
Ultra 1300/9 |
Intro-Gear |
14 x 6 |
16 x 2000 |
Peter Minwegen |
Saab J29 "Tonne" |
1240 |
3,10 |
Ultra 930/6 |
90 mm |
Wemotec Midi Fan |
16 x 2000 SubC |
Günther Pohn |
Oldtimer |
1900 |
3,00 |
Keller 35/12 |
|
12 x 7 |
12 x 2000 |
Bruno Schmalzgruber |
Fairey Swordfish |
1520 |
3,00 |
HP 290-30-9 |
3,05:1 |
14 x 10 |
15 x 2400 |
Mike Payne |
Hercules KC 130 H |
2050 |
2,95 |
4 x Speed 400, 7,2 V |
1,86:1 Grp |
8 x 4 Slim Prop |
20 x CP 1600 |
Andreas Zitz |
SE 5a |
2000 |
2,90 |
Ikarus 500/3 |
4,2:1 Eigenbau |
21 x 14 |
10 x 2000 Sanyo |
Klaus Seidel |
Bora III |
1550 |
2,80 |
Ultra 300/30-3 |
|
12 x 7 |
16 x 2400 RC |
Hubert Fehenberger |
Me 163 Komet |
1350 |
2,80 |
Torcman 430/20 |
|
14 x 8 |
16 x 1700 CP |
Willi Deiminger |
Saab J29F „Tonne“ |
1230 |
2,80 |
Ultra 930/6 |
|
Wemotec Midi Fan |
16 x 2400 |
Andreas Pohn |
Boulton Paul P.111 |
900 |
2,80 |
Mega AC 22/30/3 |
|
Donath 90 mm |
30 x 4/5 SC |
Martin Hoeller |
Deperdussin Course |
2000 |
2,75 |
HP 290/30/7 |
6:1 Motor Chief Reisenauer |
21 x 14 Menz |
10 x 2400 RC |
Rudi Pichler |
F 86 Sabre |
1220 |
2,72 |
Hacker 50L18 |
|
Schübeler DS 3ph |
22 x Sanyo 4/5 |
Helmut Wenzl |
Knight Twister |
1300 |
2,70 |
Mega RC 41/10 |
|
15 x 8 Aeronaut Folder |
12 x 300 GP |
Stanislav Valnoha |
Messerschmitt M29 |
1800 |
2,69 |
Lehner 1520/17 |
Reisenauer 6:1 |
14 x 10 |
? x GP 3300 |
Florian Bauereisen |
Westland Lysander |
2000 |
2,50 |
Phasor 15/3 |
3:1 Aeronaut |
12 x 6 |
8 x 1700 SCR |
Frantisek Machac |
Raven |
2000 |
2,50 |
Torcman 430/20 |
|
17 x 6 Vierblatt |
16 x 1600, 4/5 |
Thomas Schunk |
Lenny |
1600 |
2,50 |
Ultra 900 |
2,5:1 Power Gear |
12 x 8 |
10 x 2400 RC |
Manuel Georg |
F 104 Starfighter |
800 |
2,50 |
HP 220 |
|
DS 51 |
16 x ? |
Tim Lindauer |
e-vision |
1700 |
2,40 |
HP220/20/A3P6 |
5:01 |
15 x 13 |
16 x 1700 NimH |
Ernst Stimmeder |
Monocoupe 90A |
1650 |
2,40 |
A x I 2820/10 |
|
APC 11 x 5,5 |
10 x 1700 CP |
Martin Dietl |
Saab 105 OE „Tiger“ |
1290 |
2,40 |
2 x 540 |
|
E-74 Weidmann |
10 x 3000 HV |
Andreas Pohn |
Salamander |
1200 |
2,40 |
Ultra 930/6 |
|
Deiss JD 100 DF |
17 x 2400 |
Jens Deiss |
DG 800 mod. |
3700 |
2,38 |
Lehner 1525/13 |
Reisenauer |
14 x 10 |
8 x 1300 |
Thomas Schieh-Schneider |
Fun Star |
1350 |
2,26 |
Actro 24/6 |
|
14 x 8 |
12 x 3300 GP |
Günther Zenkert |
El Bandito 3 D |
1230 |
2,26 |
Ultra 930/7 |
|
DS51-3ph |
18 x 2400 SCR |
Ralf Dvorak |
OV 10 Bronco |
1200 |
2,20 |
2 x Speed 500 Race |
2,8:1 |
9 x 7 APC |
8 x 2400 RC |
Rudi Pichler |
Boulton Paul P 111 |
900 |
2,20 |
Mega 22/20/3 |
|
Schübeler DF |
16 x 2000 RC |
Franz Stockinger |
Bellanca Citabria |
1570 |
2,01 |
Phasor 30/3 |
|
10 x 6 |
? x Sanyo 2000 |
Georg Höfelschweiger |
Scheibe Motorspatz |
2200 |
2,00 |
Speed 700 |
|
9 x 6 |
8 x 2400 RC |
Guido Langenstück |
Sopwith Triplane |
1500 |
2,00 |
Mega AC 22/30/4 |
|
15.VIII |
8 x 1250 |
Stanislav Valnoha |
Delfin |
1220 |
1,95 |
Lehner 1520/12D |
Reisenauer 5:1 |
14 x 9,5 Folder |
|
Walter Hampl |
Zellsius 12 |
1380 |
1,90 |
LRK 330/20 |
|
11 x 11 |
12 x 2400 |
Rolf Strecker |
Mig 15 |
1000 |
1,80 |
HP 290/20/8 |
|
DS 90 mm DF |
14 x 1800 Panasonic |
Mario Lehmann |
Me 309 |
1250 |
1,75 |
LRK |
|
11 x 6 APC |
9 x 1600 CP |
Christian Eisenmann |
Bristol Beaufighter Mk6 |
1400 |
1,68 |
2 x Perma x 450 |
|
7 x 4 |
8 x 2400 |
Andreas Pohn |
F 16 A |
780 |
1,68 |
Jepe 3 W |
|
Jepe 90 mm |
18 x 1950 AUP |
Helmut Wenzl |
Mitchell B 25 J |
1360 |
1,65 |
2 x Perma x 450 Turbo |
|
7 x 4 Kavan |
8 x 2000 RC |
Uwe Forster |
Pfalz EV |
2000 |
1,60 |
Speed 600 |
5:01 |
? |
8 x 1700 |
Johann Wagner |
DH Mosquito |
1240 |
1,60 |
2 x Perma x 450 Turbo |
|
6 x 5 Aeronaut |
8 x 2000 |
Uwe Forster |
Hawker Seafury |
1220 |
1,60 |
Aveo x 1412/2 |
|
9,5 x 7 |
10 x 2400 RC |
Jürgen Bestenlehner |
Gee Bee D Sportster |
1200 |
1,60 |
Mega 22/45/3e |
|
13 x 8 Aeronaut |
10 x 3000 GP |
Jürgen Bestenlehner |
Gee Bee R 1 |
1200 |
1,60 |
Hopf brushless |
3,7:1 |
15 x 13 |
10 x 4/5 SC |
Martin Hoeller |
Grumman Bearcat |
1140 |
1,60 |
Webra 15/7 |
|
9 x 7 Grp |
8 x 2000 RC |
Günther Pohn |
P 38 Lightning |
1230 |
1,55 |
2 x Perma x 450 Turbo |
|
6 x 5 |
8 x 2000 |
Günther Pohn |
Seduction Wilstyle |
1270 |
1,52 |
HP 220/20/a3P6 |
7:01 |
20 x 13 |
12 x 1700 NimH |
Bernhard Watzl |
Barnstormer |
1500 |
1,50 |
A x I |
|
12 x 6 |
8 x 2400 |
Josef Hölzl |
Sumpn Else |
1100 |
1,50 |
Mega 22-20-3 |
|
8 x 6 CAM Prop |
8 x 2000 RC |
Manuel Georg |
Me 163 B |
950 |
1,50 |
Speed 480 Race |
|
6,5 x 5,5 |
8 x 1000 |
Guido Langenstück |
Rumba |
1330 |
1,47 |
Lehner 15/15/15 |
Reisenauer 4:1 |
13 x 7 Folder |
8 x 2400 |
Walter Hampl |
Canadair 215 |
1500 |
1,44 |
2 x Speed 400, 7,2V |
2,33:1 Grp |
9 x 5 Slim Prop |
10 x 1600 CP |
Andreas Zitz |
Dornier 228 TNT |
1450 |
1,40 |
2 x Speed 400; 7,2 V |
Grp 1,8:1 |
Slim Prop 8 x 4 |
10 x KR 1400 AE |
Fritz Zitz |
Cessna Cardinal |
1400 |
1,40 |
Phasor 15-4 BL |
2:1 Velkom |
9 x 6, 3 Blatt |
10 x 1700 SCR |
Uli Heigl |
Catalina |
1440 |
1,35 |
2 x Speed 400 |
|
6 x 3 Grp |
8 x 1700 Sanyo |
Fritz Zitz |
Giga 2m Fun |
2000 |
1,30 |
Torcman 280-15 |
|
12 x 8 |
8 x TS1700 AUP |
Klaus Kraft |
P 38 Lightning |
1100 |
1,20 |
2 x Speed 400/6V |
|
5,5 x 5,5 |
7 x 1700 |
Ludwig Ingerl |
Pushy Galore |
1000 |
1,20 |
Mega 22/20/3 |
|
8 x 6 CAM Prop |
9 x 2000 RC |
Franz Stockinger |
F4U Corsair |
930 |
1,15 |
Mega 16/15/5 |
|
8 x 4 |
8 x 1950 NiMh |
Martin Dietl |
Horniss |
1000 |
1,00 |
Phasor 15/4 |
|
? |
8 x 2000 NimH |
Uli Heigl |
Folland Gnat |
700 |
0,98 |
Hacker B40-12S |
|
Wemotec 480 |
8 x 1700 CP |
Andreas Pohn |
Pyranha Jepe |
760 |
0,97 |
Mega 16/15/3 |
|
Wemotec 480 |
11 x 1950 AUP Hopf pushed |
Helmut Wenzl |
Pyranha, Jepe |
760 |
0,89 |
Mega 16/15/3 |
|
Wemotec 480 |
10 x 1300 CP |
Franz Stockinger |
Dewoitine |
800 |
0,85 |
LRK 320/12/12 |
|
7 x 7 Grp |
8 x 1300 CP |
Mario Lehmann |
Polikarpof Rata I 16 |
750 |
0,80 |
LRK Flyware 350/10–12,5W |
|
Ramoser Vario |
7 x AUP 1700 |
Rolf Geiger |
Fokker DR 1 |
900 |
0,74 |
Mini LRK 285, 24 Windungen |
|
10 x 6 |
8 x 700 AR |
Uwe Bremer |
Zigi |
1000 |
0,60 |
Speed 400, 7,2 V |
|
Günther Prop |
8 x 500 AR |
Manuel Georg |
Himmelslaus HM 16 |
600 |
0,60 |
Speed 400 |
4,2:1 Eigenbau |
? |
8 x 500 AR |
Reimar Bürkmayer |
Heinkel 162 Salamander |
890 |
0,48 |
Hacker 20L12 |
|
Wemotec Microfan |
10 x 600 |
Wilfried Theuerlein |
Raven |
800 |
0,47 |
Hacker 20/18 L |
Yes |
11 x 4,7 |
8 x 500 |
Werner Wolfgruber |
Tiger Moth |
800 |
0,45 |
Speed 300 |
5:01 |
8 x 6 |
8 x 750 Twicell |
Florian Bauereisen |
F 117 |
800 |
0,45 |
Torcman 280/10 |
|
8 x 6 |
10 x 600 |
Thomas Schunk |
Tragi |
910 |
0,44 |
Speed 400; 7,2 V |
3:01 |
11 x 7 |
7 x Hecell 1000 |
Karel Pustka |
Elipstik |
1050 |
0,43 |
Speed 400 |
|
Günther Prop |
8 x 600 Sanyo |
Rudi Pichler |
Dry Egg |
600 |
0,41 |
Speed 400, 6V |
|
Günther Prop |
8 x 500 AR |
Andreas Zitz |
Flatti |
1200 |
0,40 |
Speed 300, 6 V |
89:01:00 |
|
7 x 750 NimH |
Karel Pustka |
Birdy |
1000 |
0,40 |
Speed 400; 7,2 V |
|
Günther Prop |
8 x Hecell 1000 |
Mike Payne |
Micro Jet |
600 |
0,40 |
Speed 400/ 6 V |
|
4,7 x 4,7 |
8 x 600 AE |
Josef Endsbiller |
Stinger 400 |
750 |
0,39 |
Mega 16/15/3 |
|
4,7 x 4,7 |
8 x 1000 Mignon |
Martin Hoeller |
Ultimate |
690 |
0,33 |
Torcman 280/05 |
|
9" Varioprop |
10 x Vivacell 600 |
Thomas Schunk |
Toro 300 |
900 |
0,30 |
Speed 300 |
5:01 |
8 x 6 |
8 x 800 NimH |
Martin Bichler |
Logo 10 Hubi |
1100 |
|
Hacker B50/15 L |
|
|
14 x GP 3300 |
Tom Berger |
|